Zamknij
W lewo
W prawo
Menu
Regulamin sklepu

Informacje ogólne

  1. Sklep internetowy dominikgosz.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez strony https://www.dominikgosz.pl lub telefonicznie. Niniejszy regulamin określa zasady realizacji zamówień oraz funkcjonowania sklepu. W przypadku pytań, wątpliwości lub zastrzeżeń prosimy o kontakt.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), a także inne powszechnie obowiązujące prawa.
  3. Wszystkie produkty oferowane na stronach internetowych dominikgosz.pl są fabrycznie nowe. Sklep zobowiązuje się dostarczyć je bez wad.
  4. Wszystkie podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  5. Do każdego zamówienia dostarczamy papierowy paragon fiskalny lub fakturę VAT. Dodatkowo treść każdego zamówienia przesyłamy e-mailem. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT prosimy o przesłanie dokładnych danych koniecznych do jej wystawienia.
  6. Obsługa sklepu dokłada wszelkich starań, aby opisy umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.
  7. W przypadku stwierdzenia błędów, prosimy o kontakt.W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, obsługa sklepu będzie kontaktowała się z Klientem e-mailem lub telefonicznie.

Dostawa i płatności

  1. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich. Zryczałtowane koszty wysyłki prezentujemy na stronach dominikgosz.pl oraz bezpośrednio przed złożeniem zamówienia. Koszty wysyłki zależą od wielkości zamówienia czy ilości sztuk zamawianego towaru i są pokrywane przez Kupującego.
  2. Możliwe są następujące formy płatności: PayPal, Przelewy 24 – po złożeniu zamówienia wysyłany jest e-mail z podsumowaniem zamówienia. Po wpłynięciu pieniędzy na konto, przesyłka jest pakowana i wysyłana.
  3. Czas realizacji zamówienia określamy jako do 7 dni roboczych. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy, kontaktujemy się z Kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
  4. W praktyce większość przesyłek wysyłamy na bieżąco w ciągu 48 godzin (dni robocze) od zarejestrowania wpłaty. Przesyłki są zazwyczaj dostarczane są w ciągu 2 dni roboczych od momentu wysłania. W przypadku wysłania niewłaściwego towaru prosimy o kontakt na adres dominikgosz@gmail.com

Zwroty

  1. Kupujący może zrezygnować zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (Dz. U. 2014 poz. 827. z dn. 30 maja 2014 r.).
  2. Zwroty nie obejmują produkty wykonywane na indywidualne zamówienie Kupującego.
  3. Dostarczenie zwrotu towaru następuje według uznania Kupującego, np. można przesłać go pocztą na adres sklepu, prosimy jednak o wcześniejszy kontakt aby ustalić szczegóły.
  4. Koszty bezpośredniego zwrotu (odesłania) towaru ponosi Kupujący.
  5. Po dostarczeniu zwrotu oddajemy pieniądze lub wysyłamy nowy przedmiot w zależności od ustaleń z Kupującym.
  6. W przypadku zwrotu zamówienia oddajemy całość dokonanej wpłaty, łącznie z kosztem najtańszej przesyłki do Kupującego.
  7. W celu ułatwienia procedury zalecamy wcześniejszy kontakt i przesłanie lub dołączenie do zwracanej przesyłki wypełnionego wzoru formularza odstąpienia od umowy. Link do formularza zwrotu
  8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od jego zindywidualizowanych potrzeb.

Reklamacje

Każdy Klient ma prawo do reklamacji. Należy ją złożyć pisemnie na adres siedziby firmy lub adres e-mail. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres Kupującego, datę zakupu, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Podanie numeru zamówienia i adresu e-mail dodatkowo ułatwi procedurę. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Rozpoznajemy reklamację w ustawowym terminie 14 dni. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Po rozpatrzeniu reklamacji np. oddajemy pieniądze, wysyłamy nowy przedmiot lub obniżamy cenę w zależności od ustaleń z Klientem i aktualnej dostępności towaru w magazynie. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, np. przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i innych formach rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce “Konsumenci”. Kupujący będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.

Bezpieczeństwo i ochrona danych

Zasady bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych określa polityka prywatności.